Una bossa, una bruixa a la tardor

dimarts, 8 de juny de 2010

Aquesta bossa la vaig comença a fer quan estava embarassada (no recordo exactament en quin moment...). És la segona creació, que faig en punt de creu, la primera van ser unes estels. No l'havia pogut acabar, ja que no tenia màquina de cosir, fins ara, ja que Angel, el pare de la meva filla Lucía, m'ho va regalar, quina ilu, feia molt de temps que volia comprar una i entre una cosa i un altre mai trobava el moment. Vaig treure el patró del blog frances, on trobareu molts patrons gratuits, us ho recomano moltiiiiiiiiisim: http://ludivineuh.canalblog.com/archives/grilles_gratuites/index.html M'agrada molt treballar amb punt de creu, encara que ho faig sense gairebé cap coneixement de la técnica, la veritat és que m'agrada molt crear agafant cosetes d'aqui i d'allá, experimentar amb diferents tècniques, gaudir dels materials, equivocar-me, tornar a començar, en definitiva, aprendre punt rere punt.

Com podeu veure per dintre vaig posar una tela de quadradets de color verd per donar-li una miqueta de color. M'encanten les teles de quadradets i la de puntets...oooohhhh

I aqui teniu a la meva neboda Gina, ahir quan estava a casa treballant en aquesta bossa amb la meva mare, la seva àvia, que em va ajudar moltiiiiiiiiiiisim, amb la bossa de la "bruixa de tardor", bonica espero que la gaudeixis molt, ets una artista, un solet, ella va fer el dibuix que trobeu a la dreta del bloc, on posa "aquesta sóc jo".

2 comentaris:

María José García-Robles ha dit...

Me encanta la bolsa, pero mucho más la modelo... pero que tiene esta chica que cada vez está más guapa ???

Rosalía ha dit...

Molt maca aquesta bosseta!