Màquines de cosir

divendres, 30 de juliol de 2010

A la casa on vaig estar de vacances al mes de juliol, era la casa de la tieta de la meva parella, vaig trobar unes taules on havíen aprofitat part de les màquines de cosir per crear unes meravelloses taules, em va encantar l'idea.
Ara a casa continuo treballant a la bossa verda amb la fada de color vermell seguint la técnica "més enllà del punt de creu", que vaig explicar al post anterior. Vaig de mica en mica, tinc poc temps, la meva petitona no és cansa mai...jajajajajaja...estar al seu costat és un plaer, un descobriment constant, una petita-gran aventura.

2 comentaris:

Bigunki ha dit...

En Bilbao hay un local que todas las patas de sus mesas son pies de máquinas de coser, no muy modernas, como la tuya.
Quedan de los más bonitas.
Seguro que le sacas provecho.
GRacias por tu visita

Bigunki ha dit...

En Bilbao hay un local que todas las patas de sus mesas son pies de máquinas de coser, no muy modernas, como la tuya.
Quedan de los más bonitas.
Seguro que le sacas provecho.
GRacias por tu visita