Tornem a l'escola,

divendres, 24 de setembre de 2010

encara que aquesta vegada com alumna, (en aquests moments estic gaudint d'una excedència per estar al costat de la meva filla Lucía), no com a mestra, així que com podeu veure a la foto, estic "teje que teje...derecho, revés". Estic fent servir una llana, que em va donar la meva àvia.
Aquest dilluns de 18:30 a 20:30h vaig començar a fer classes de mitjà al costat de la Sagrada Família, que millor paisatge, la meva mestra es diu Stephanie, us adjunto la informació corresponent al curs (per si us animeu):
http://www.loquo.com/ps/clases-cursos/otras-clases/cosas-cosidas-presenta-sus-cursos-de-costura-basica-y-creativa-en-atelier-bcn/17772088
Alhora estic treballant (entre pit, braços i milions de petons a la meva petitona) amb una nina/fada de ganxet.

2 comentaris:

Rosalía ha dit...

Quina dolçor , quins moments més macos, quins records que em porten!
gaudeix fins a la mil.léssima de segon , que passen volant... i són irrepetibles.
petons .

María Agulleta ha dit...

Gràcies Rosalia, poder gaudir d'ella en aquests moments és qualitat de vida, un regal!!!